ONICO JW Construction MB Motors PLUS ONICO Dworzec Online ONICO Damons Sportowa Warszawa Global Express Robico iTaxi Tramwaje Warszawskie
ONICO ONICO ONICO MB Motors PLUS PLUS Port Praski FIVB Global Express Robico iTaxi Tramwaje Warszawskie Polonus Damons

Pierwsze spotkanie biznesowe ONICO AZS Politechniki. Inżynierowie zjedli kolację ze sponsorami

Siatkarze ONICO AZS Politechniki Warszawskiej spotkali się na kolacji ze sponsorami. Stołeczny klub w sezonie 2016/2017 wspiera aż czterdzieści firm. W środę 25 stycznia w restauracji Casa Italia zarząd Akademickiego Związku Sportowego Politechniki Warszawskiej SA gościł przedstawicieli niemal wszystkich partnerów, z którymi obecnie współpracuje. Przy jednym stole zasiedli reprezentanci firm sponsorujących klub, Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, spółek miejskich i patronów medialnych oraz oczywiście siatkarze i sztab szkoleniowy ONICO AZS Politechniki Warszawskiej. – Bardzo nam miło, że mogliśmy spotkać się w tak licznym gronie i w spokojnej atmosferze, przy lampce wina, porozmawiać nie tylko o siatkówce – powiedziała prezes Jolanta Dolecka. Kolacja była okazją do przedstawienia projektów realizowanych przez klub oraz zapoznania się przez partnerów z ofertami innych firm wspierających Inżynierów. Goście mieli także okazję porozmawiać z tymi, których podczas każdego meczu w hali COS Torwar oglądają z trybuny VIP. Nie mogło zabraknąć oczywiście pamiątkowych zdjęć i autografów. – Dzięki takim spotkaniom możemy odwdzięczyć się sponsorom za wsparcie jakiego udzielają klubowi – powiedział trener Jakub Bednaruk. Gościem specjalnym spotkania był dyrektor marketingu Polskiego Związku Piłki Siatkowej – Tomasz Redwan. Ekspert w dziedzinie marketingu sportowego opowiedział o korzyściach płynących ze sponsorowania klubu sportowego i zachęcał firmy do wykorzystywania w pełni możliwości, jakie daje współpraca. – Marketing sportowy nie polega na zapłaceniu za miano sponsora. Sedno marketingu sportowego zawiera się w wykorzystywaniu faktu, że jest się sponsorem – mówił. Nie szczędził też pochwał dla stołecznego klubu. – ONICO AZS Politechnika Warszawska jest jednym z najlepszych produktów na rynku marketingu sportowego w Polsce – stwierdził. – Spotkanie nie mogłoby się odbyć bez zaangażowania Roberto Guastalli, właściciela restauracji Casa Italia i wiernego kibica naszego klubu. To właśnie Roberto zaprosił nas do siebie i zapewnił przepyszne włoskie jedzenie. Bardzo mu za to dziękujemy – zakończyła prezes Jolanta Dolecka. W sezonie 2016/2017 ONICO AZS Politechnikę Warszawską wspierają: ONICO, miasto stołeczne Warszawa, IDS-BUD, Politechnika Warszawska, Galeria Młociny (Master Management Group), Grupa DSF, SKM, Zakład Przetwórstwa Mięsnego JBB, Metro Warszawskie, Tramwaje Warszawskie, ENPROM, PERI Polska, Global Express, Toyota Okęcie, IZI-MED, KOMODO Energy Drink, PKS Polonus, UNI-Net Poland, Meritum, Kryniczanka, GTC Water, Elektro-Plus, BKF Warszawa, Art Blast Warszawa, Inkdigo, KoxBox, Fortum, CAFE Time, STASTO Automation, Mera-Pnefal, John King Polska, eMKa hostel, Dominos Pizza, Caffegrano, prOZEko-INSTAL, Skandia Group Polska, Centrum Medyczne Gamma, New Balance, taniarachunkowosc.pl, Casa Italia, SportowySklep.pl, Worldbox, Casa Italia, COS, Radio ESKA, Sport.pl, dzielnica Bemowo, dzielnica Bielany, dzielnica Śródmieście, gmina Tłuszcz i gmina Lesznowola.   Fot. Jakub Ćmil, www.azspw.com