Pierwsze spotkanie biznesowe ONICO AZS Politechniki. Inżynierowie zjedli kolację ze sponsorami

Siatkarze ONICO AZS Politechniki Warszawskiej spotkali się na kolacji ze sponsorami. Stołeczny klub w sezonie 2016/2017 wspiera aż czterdzieści firm. W środę 25 stycznia w restauracji Casa Italia zarząd Akademickiego Związku Sportowego Politechniki Warszawskiej SA gościł przedstawicieli niemal wszystkich partnerów, z którymi obecnie współpracuje. Przy jednym stole zasiedli reprezentanci firm sponsorujących klub, Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, spółek miejskich i patronów medialnych oraz oczywiście siatkarze i sztab szkoleniowy ONICO AZS Politechniki Warszawskiej. – Bardzo nam miło, że mogliśmy spotkać się w tak licznym gronie i w spokojnej atmosferze, przy lampce wina, porozmawiać nie tylko o siatkówce – powiedziała prezes Jolanta Dolecka. Kolacja była okazją do przedstawienia projektów realizowanych przez klub oraz zapoznania się przez partnerów z ofertami innych firm wspierających Inżynierów. Goście mieli także okazję porozmawiać z tymi, których podczas każdego meczu w hali COS Torwar oglądają z trybuny VIP. Nie mogło zabraknąć oczywiście pamiątkowych zdjęć i autografów. – Dzięki takim spotkaniom możemy odwdzięczyć się sponsorom za wsparcie jakiego udzielają klubowi – powiedział trener Jakub Bednaruk. Gościem specjalnym spotkania był dyrektor marketingu Polskiego Związku Piłki Siatkowej – Tomasz Redwan. Ekspert w dziedzinie marketingu sportowego opowiedział o korzyściach płynących ze sponsorowania klubu sportowego i zachęcał firmy do wykorzystywania w pełni możliwości, jakie daje współpraca. – Marketing sportowy nie polega na zapłaceniu za miano sponsora. Sedno marketingu sportowego zawiera się w wykorzystywaniu faktu, że jest się sponsorem – mówił. Nie szczędził też pochwał dla stołecznego klubu. – ONICO AZS Politechnika Warszawska jest jednym z najlepszych produktów na rynku marketingu sportowego w Polsce – stwierdził. – Spotkanie nie mogłoby się odbyć bez zaangażowania Roberto Guastalli, właściciela restauracji Casa Italia i wiernego kibica naszego klubu. To właśnie Roberto zaprosił nas do siebie i zapewnił przepyszne włoskie jedzenie. Bardzo mu za to dziękujemy – zakończyła prezes Jolanta Dolecka. W sezonie 2016/2017 ONICO AZS Politechnikę Warszawską wspierają: ONICO, miasto stołeczne Warszawa, IDS-BUD, Politechnika Warszawska, Galeria Młociny (Master Management Group), Grupa DSF, SKM, Zakład Przetwórstwa Mięsnego JBB, Metro Warszawskie, Tramwaje Warszawskie, ENPROM, PERI Polska, Global Express, Toyota Okęcie, IZI-MED, KOMODO Energy Drink, PKS Polonus, UNI-Net Poland, Meritum, Kryniczanka, GTC Water, Elektro-Plus, BKF Warszawa, Art Blast Warszawa, Inkdigo, KoxBox, Fortum, CAFE Time, STASTO Automation, Mera-Pnefal, John King Polska, eMKa hostel, Dominos Pizza, Caffegrano, prOZEko-INSTAL, Skandia Group Polska, Centrum Medyczne Gamma, New Balance, taniarachunkowosc.pl, Casa Italia, SportowySklep.pl, Worldbox, Casa Italia, COS, Radio ESKA, Sport.pl, dzielnica Bemowo, dzielnica Bielany, dzielnica Śródmieście, gmina Tłuszcz i gmina Lesznowola.   Fot. Jakub Ćmil, www.azspw.com