ONICO JW Construction MB Motors PLUS ONICO Dworzec Online ONICO Damons Sportowa Warszawa Global Express Robico iTaxi Tramwaje Warszawskie
ONICO ONICO ONICO MB Motors PLUS PLUS Port Praski FIVB Global Express Robico iTaxi Tramwaje Warszawskie Polonus Damons

„Ponownie Was zaskoczymy. Budujemy modę na AZS”

ONICO AZS Politechnika Warszawska z najlepszymi jak równy z równym walczy nie tylko na boisku. Stołeczny klub co i raz zaskakuje kibiców ciekawymi akcjami marketingowymi. W krótkim wywiadzie opowiedział o tym Marcin Bańcerowski. - Każdy nasz mecz to wyjątkowe wydarzenie. Podczas pojedynku z mistrzem Polski - ZAKSĄ Kędzierzyn-Koźle znów będziemy mieć dla kibiców niespodziankę - zapowiedział wiceprezes Akademickiego Związku Sportowego Politechniki Warszawskiej SA. ONICO AZS Politechnika Warszawska w ostatniej kolejce PlusLigi urwała punkt Jastrzębskiemu Węglowi. Jaka jest Pana ocena tego meczu? Marcin Bańcerowski: To było fantastyczne widowisko. Dawno nie widziałem meczu na takim poziomie sportowym i emocjonalnym. Było w nim wszystko. Długie akcje, silne serwisy, walka na całego. Taka jest siatkówka. Każda z drużyn powinna wygrać, ale w naszej dyscyplinie nie ma remisów. I to jest piękne. W tym roku klub mocno stawia na działania marketingowe. Czy przynoszą one efekt? Jesteśmy bardzo zadowoleni z rezultatów naszej pracy. Mamy świadomość, że plan, który przyjęliśmy, dotyczy dwóch najbliższych lat. Ten proces wymaga więc czasu. To, co wprowadzamy, jest na bieżąco analizowane i modyfikowane. Mamy już efekt w postaci zwiększonej frekwencji na meczach. Zwiększają się również wpływy ze sprzedaży meczowej. Bardzo pozytywnie zaskoczyły nas wartości marketingowe przygotowane przez firmę Pentagon Research. W październiku wartość ekspozycji naszych partnerów wyniosła ponad 2 600 000 zł, z czego ponad 1 350 000 zł osiągnęliśmy w Internecie. Niedawno zaprezentowaliście nową kolekcję strojów. Czy to kolejny krok marketingowy? Kolekcja strojów pod marką P to ważna cześć naszego projektu. Stroje są ładne i świetnie wykonane. Ich jakość jest naprawdę wysoka. Już prezentują się w nich nasi zawodnicy. Wzorem Legii Warszawa, budujemy markę, która będzie modna. Budujemy modę na AZS. Przed Wami mecz z mistrzem Polski - ZAKSĄ Kędzierzyn-Koźle. Jakie atrakcje zaplanowaliście dla kibiców? Każdy nasz mecz to wydarzenie wyjątkowe. Zaczniemy tradycyjnie od efektownej prezentacji. W jeden z przerw fani będą mogli wygrać kolejną Toyotę Aygo. A na boisku będzie mnóstwo walki - jestem tego pewien. Dla kibiców przygotowaliśmy też niespodziankę, ale jak to z niespodziankami bywa - nie mogę o niej nic powiedzieć. Warto na tym meczu być. Ponownie Was zaskoczymy!