ONICO JW Construction MB Motors PLUS ONICO Dworzec Online ONICO Damons Sportowa Warszawa Global Express Robico iTaxi Tramwaje Warszawskie
ONICO ONICO ONICO MB Motors PLUS PLUS Port Praski FIVB Global Express Robico iTaxi Tramwaje Warszawskie Polonus Damons

Siatkarze ONICO AZS Politechniki zjedli śniadanie z dziennikarzami

W piątek 9 grudnia siatkarze ONICO AZS Politechniki Warszawskiej spotkali się z dziennikarzami. W restauracji Casa Italia odbyło się pierwsze w historii klubu śniadanie prasowe. Akademicki Związek Sportowy Politechniki Warszawskiej SA stawia na otwartość i transparentność. Stołeczny klub od lat dba o dobre relacje z mediami, a śniadania prasowe mają umożliwić zwiększenie zakres współpracy. - Dzisiejsze spotkanie traktujemy jako kolejny krok w kierunku polepszenia komunikacji z mediami, choć ta jest już naprawdę bardzo dobra - powiedział wiceprezes Marcin Bańcerowski. - Wiele rzeczy robimy jako pierwsi. I jeszcze nie raz zaskoczymy siatkarskie środowisko - dodał. Podczas spotkania przedstawione zostały szczegółowe dane dotyczące frekwencji na meczach i przychodów ze sprzedaży biletów. - Frekwencja i przychody w porównaniu z sezonem 2015/2016 znacznie wzrosły. Dla przykładu: rok temu na mecz naszej drużyny z MKS-em Będzin w Arenie Ursynów sprzedaliśmy 46o biletów, a teraz - na spotkanie rozegrane w hali COS Torwar - aż 1359 wejściówek - poinformował Marcin Bańcerowski. - Do zapełnienia hali przy Łazienkowskiej jeszcze trochę nam brakuje, ale gołym okiem widać postęp. Na komplet publiczności na każdym spotkaniu liczyć będziemy w przyszłym sezonie - stwierdził. Dziennikarze poznać mogli wszystkie programy realizowane przez Akademicki Związek Sportowy Politechniki Warszawskiej SA: Szkolniak, Cała gmina kibicuje oraz Wygraj Aygo na każdym meczu. Wszystkie one mają na celu zwiększenie frekwencji na meczach Inżynierów oraz podniesienie atrakcyjności widowisk. Nowych kibiców na trybuny mają ściągać także sami siatkarze, którzy aktywnie komunikują się z otoczeniem za pośrednictwem mediów społecznościowych. Większość z nich upodobała sobie Instagram i Snapchat. - My promujemy siatkarzy i pomagamy budować im marki osobiste, oni zaś zachęcają do kibicowania kolejnych fanów - wyjaśnił Marcin Bańcerowski. Siatkarze ONICO AZS Politechniki Warszawskiej prosto po śniadaniu wsiedli do autokaru i wyruszyli w drogę do Jastrzębia-Zdroju, na mecz trzynastej kolejki PlusLigi. - Jedziemy tam po zwycięstwo. Musimy dostosować się poziomem sportowym do marketingowych działań przygotowanych przez klub - zadeklarował trener Jakub Bednaruk. Partnerami pierwszego śniadania prasowego ONICO AZS Politechniki Warszawskiej byli sponsorzy klubu: ONICO, Caffe Grano, Casa Italia, JBB, Komodo oraz Kryniczanka.   Fot. Jakub Ćmil, www.azspw.com