ONICO JW Construction MB Motors PLUS ONICO Dworzec Online ONICO Damons Sportowa Warszawa Global Express Robico iTaxi Tramwaje Warszawskie
ONICO ONICO ONICO MB Motors PLUS PLUS Port Praski FIVB Global Express Robico iTaxi Tramwaje Warszawskie Polonus Damons

Z LogosTour w podróż po dobre wyniki

Biuro Turystyki ZNP LogosTour Sp. z o.o. będzie reklamować się podczas meczów AZS Politechniki Warszawskiej. Firma i klub związały się umową sponsoringową. - Nasz nowy partner zajmuje się organizacją dalekich wypraw. Teraz zadba o naszą podróż. Podróż po zwycięstwa w PlusLidze - powiedziała z szerokim uśmiechem na ustach Jolanta Dolecka, prezes AZS Politechniki Warszawskiej S.A. - Do rozpoczęcia wspólnej wycieczki coraz bliżej. Sezon 2015/2016 rozpocznie się przecież już 30 października - dodała. - Dziękuję władzom Biura Turystyki ZNP LogosTour za zainteresowanie naszym klubem. Oficjalnie witam w gronie sponsorów - zakończyła. Biuro Turystyki ZNP LogosTour organizacją podróży zajmuje się od 34 lat. Oferuje wyjazdy poznawcze w odległe zakątki świata dla tych, którzy oczekują nie tylko wyjątkowego standardu usług, indywidualnego podejścia, ale także wyszukanych, unikalnych atrakcji, których nie sposób doświadczyć z innymi biurami. Wszystkie programy zwiedzania przygotowuje z dbałością o nawet najdrobniejsze szczegóły, korzystając z wieloletnich doświadczeń, wsłuchując się uważnie w potrzeby klientów i zasięgając opinii specjalistów w branży turystycznej. Realizuje je w taki sposób, by jadący z nim klienci czuli się traktowani wyjątkowo, oraz by każda podróż była niezapomnianym przeżyciem i rozbudzała apetyt na kolejne wyprawy. Priorytetem dla LogosTour jest bezpieczeństwo gości podczas wspólnych podróży. Doświadczony zespół czuwa nad przygotowaniem i realizacją wszystkich oferowanych tras. Klientom zapewnia prawdziwe smakowanie świata: od atrakcji przyrodniczych, bogactwa zabytków historycznych, spotkań z egzotycznymi plemionami, po wyszukane atrakcje kulinarne, uczestnictwo w wyjątkowych wydarzeniach kulturalnych i sportowych, poznawanie lokalnych obrzędów i tradycji. W ofercie firmy znajdują się podróże na 7 kontynentów.   Fot.: www.azspw.com